هزینه‌های معمول سفر به هانوی ویتنام
نوشته شده توسط : enitour



هزینه‌ی یک شب اقامت در مهمانخانه ۷۵۰۰ تومان و اقامت در اتاق خصوصی بین ۳۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ تومان است. در صورتی که بخواهید در هتل اقامت داشته باشید این هزینه معادل ۴۵۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰ تومان است.

خوراک

غذاهای خیابانی در ویتنام خیلی لذیذ بوده و قیمت خیلی ارزانی هم دارد. در یک رستوران عادی می‌توانید با صرف هزینه‌ای معادل ۲۲۰۰ تا ۱۱۵۰۰ تومان غذای مورد نظر خود را صرف کنید.

حمل و نقل

هزینه‌ی آمد و شد با اتوبوس در هانوی از ۱۵۰ تومان بیشتر نمی‌شود. کرایه‌ی تاکسی هم از ۲۶۰۰ تومان آغاز و به ازای هر دو کیلومتر ۱۶۰۰ تومان به اجاره اضافه می‌شود.

نکاتی درباره‌ی صرفه‌جویی در هزینه

خرید از دکه‌های فروش غذا



راهنمای کامل سفر به هانوی، پایتخت ویتنام (+عکس)



برای خرید غذا از دکه‌های خیابانی خرید کنید. در محله‌ی قدیمی دکه‌های سربسته‌ی زیادی وجود دارد که با خرید از آن‌ها می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

چانه‌زنی

در خرید از از فروشگاه‌ها یا پرداخت کرایه‌ی تاکسی حتماً چانه بزنید، چراکه شما یک توریست هستید و ممکن است قیمت ها را با شما بیشتر حساب کنند.

استفاده از اتوبوس

اتوبوس، ارزان‌ترین و بی‌دردسرترین وسیله برای آمد و شد است. پس تلاش کنید حدالامکان برای آمد و شد خود از اتوبوس استفاده کنید.




:: برچسب‌ها: اطلاعات گردشگری ویتنام, تور گردشگری ویتنام, جاذبه هاي گردشگري ويتنام, جاذبه های گردشگری ویتنام, جاذبه گردشگری ویتنام, عکس گردشگری ویتنام, مناطق گردشگری ویتنام, مکان های گردشگری ویتنام, وزیر گردشگری ویتنام, گردشگري در ويتنام, گردشگری در ویتنام, گردشگری ویتنام ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: